Box World

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Turbo Pascalu Strona Główna -> Projekty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 13:54, 26 Lip 2006    Temat postu: Box World

Box World to gra typu Sokoban, polega na przepychaniu skrzynek w wyznaczone miejsca.
[link widoczny dla zalogowanych]
Archiwum zawiera kod źródłowy gry.
Ogłaszam konkurs na napisanie edytora poziomów do gry na podstawie kodu źródłowego Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:26, 26 Lip 2006    Temat postu:

jakie sa nagrody?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:49, 26 Lip 2006    Temat postu:

Satysfakcja z utworzenia edytora do gry Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:02, 27 Lip 2006    Temat postu:

<lol> juz nieprogramuje w tp, ale sprobuje... tez sie przezuc na c++, przy pomocy dev-c++ pisze sie lepsze gry i wszystko!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:18, 27 Lip 2006    Temat postu:

<lol> to ja już nie programuję w C++, lepiej przerzuć się na Delphi - o wiele łatwiej tam tworzy się gry i programy
BTW: jak możesz mówić, który język jest najlepszy, skoro w żadnym z nich nic nie zrobiłeś? W TP miałeś zrobić grę FPP i grę RPG i nic o nich nie słyszę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 22:47, 08 Sie 2006    Temat postu:

na razie sie ucze, nad grami pracuje teraz robie maxxxa, w piatek zademonstruje menu w rozdzielczosci 640x480 z 64 tys. kolorow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:03, 10 Sie 2006    Temat postu:

OK, wracamy do tematu Razz
A o swoim projekcie staraj się informować w swoim temacie częściej Razz
No ale trzymam za Ciebię kciuki Razz
BTW: robienie gier w TP, to już raczej przeżytek - kto będzie w to grać Razz (chyba że chcesz się nauczyć np. budowy bitmapy Wink )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ghostmixer
Zaawansowany



Dołączył: 02 Cze 2006
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 16:46, 10 Sie 2006    Temat postu:

hmmm.... nauczylem sie kozystac z pamieci xms i ems.... rozdzilczosc potrafie zrobic do 1280x1024.... trzeba czegos wiecej?? a i nawet wav-y odtwarzam za pomoca pascala..... wg mnie to wystarcza....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymek
Administrator



Dołączył: 22 Maj 2006
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 19:35, 10 Sie 2006    Temat postu:

No a pomyślałeś o tych, którzy mają Windows XP/2000/2003/NT? Oni prawdopodobnie nie uruchomią twojej gry (choć czasami się uda Razz).
Największy problem będzie z posiadaczami procesorów 64-bitowych i systemem Windows XP wersja 64 bit. No i co im powiesz? Że muszą zmienić procka, bo gra nie ruszy? Jedynym rozwiązaniem jest skompilowanie w kompilatorze 32-bit, no ale wtedy wstawki assemblera ze "zwykłego" Turbo Pascala trzeba będzie zmienić na ich odpowiedniki 32-bit.
OK, WRACAMY DO TEMATU! Jeśli chcesz jeszcze o tym podyskutować załóż nowy temat na forum (posty nie na temat będą usuwane!).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Shrimp
Nowy



Dołączył: 09 Kwi 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 21:36, 09 Kwi 2007    Temat postu:

Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danix111
Nowy



Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 18:22, 02 Cze 2008    Temat postu:

jedyna deska ratunku w grach to freepascal

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Wszystko o Turbo Pascalu Strona Główna -> Projekty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin